Nastavíme vše podle následujícího obrázku.

Nová rozbalená tabulka vzestupnic pak vypadá takto.

Doufáme, že se tímto způsobem výrazně zjednoduší nepřijemné vyplňování tabulky klopení (alespoň částečně...já vím).
V pátek jsme na konzultaci řešili rozsáhlé dopravní úpravy v rámci jednoho průmyslového areálu a narazili jsme na problém jednostranného příčného sklonu v nových ČSN silničních podsestavách. Nějak to pořád ne a ne znásilnit. Kryt se klopil v pořádku ale s plání se nic nedělo. Nebyl čas na hrdinství, takže jsme skončili u "modrých sirek", ale nedalo mi to a později jsem to i sebe ještě trochu potrápil. A nevymyslel jsem nic lepšího než použít nový směrově nerozdělěný jízdní pruh

a v tabulce klopení ve vlastnostech trasy nastavit následující.

S tímto nastavením by jste měli dosáhnout podobného výsledku v příčném řezu.

V jednom z příštích článků bych se chtěl věnovat pláni v křižovatce, protože ve většině návodů a postupů je křižovatka řešena pouze na úrovni krytu a na pláň se rádoby zapomíná...ono se to nikomu nechce řešit, ale pokud máme dostat HTÚ, nic jiného nám nezbývá.
Žádné komentáře:
Okomentovat