Ostrý Subassembly Composer už ve čtvrtek

Subassembly Composer (zkáceně SAC) - uživatelsky přátelský editor podsestav (psal jsem už o něm zde) se ve čtvrtek 7.7. objeví na Subscription centru ke stažení ve své finální podobě.Podle mého skromného názoru je to jedna z nejrevolučnějších funkcí, která kdy byla pro Civil 3D do současnosti udělána. Už nejste omezeni podsestavami "z krabice", které úplně nesplňovaly, co po Vás reálný projektantský svět vyžadoval. Nyní máte možnost si vytvořit vlastní podsestavu např. opěrnou zeď, obrubník, tvarovku či složitou hráz a to bez znalostí programovacího kódu. Na druhou stranu se vývojové diagramy z prváku v Pascalu budou hodit :)

Pár důležitých informací:

1) Uživatelské prostředí SAC je v angličtině (raději)
2) Podsestavy lze vytvořit pro C3D 2012 i C3D 2011. Uživatelé C3D 2011 s Vaultem budou mít smůlu, protože jsou vyžadovány knihovny .NET 4.0, které způsobí nefunkčnost Vault<=>C3D pluginu.
3) Ke stažení jsou verze pro 32bit i 64bit operační systém.
4) U každé verze máte na výběr instalovat plný SAC (vlastní editor) nebo tzv. SupportPack (bez editoru), abyste ty Vaše pracně vytvořené podsestavy vůbec rozchodili.
5) Nápověda je velmi dobře zpracována přes WikiHelp.
6) Hotové podsestavy lze pomocí .PKT formátu dobře distribuovat po firmě.
7) Byly přidány nové funkce a vlastnosti: tvary (konečně), obecný průsečík, oblouky, zaoblení, označený bod, pomocná geometrie a další.
8) Lze definovat jednoduché nebo složitější rozhodování.
9) Je možné nastavit si vlastní kódy, vstupní, výstupní a cílové parametry.
10) Náhled pracuje ve dvou režimech - návrhu a skutečném, kde je okamžitě vidět, jak se podsestava chová. Něco jako znáte testovací prostředí z editoru bloků.

Dana Probert z Autodesku vytvořila pro začátek jednoduché video, abyste si udělali představu:
Pokusím se co nejdříve vytvořit nějaké naše české :)

Nedělám si iluze, že bude SAC používat každý uživatel Civilu 3D, ale těm z Vás, kteří se s ním skamarádí, ušetří spooooustu práce.

Komentáře