Nebylo to jednoduché vzhledem k množství vývoje, který se na nás ze všech stran hrne, ale nakonec se podařilo a nové Civil Tools už od pátku visí na Helpdesku. Velkou zásluhu má na nich náš nový programátor Michal, který je nejen zkompletoval, ale přidal i dlouho slibované funkce a ještě něco navíc :)
Na co se tedy máte těšit?
Nová funkce pro odhumusování. Jak víte, mluvím o ní na školeních už roky...
Jedná se o nástroj pro generování odhumusovaného povrchu na základě křivkami zadaných polygonů a hloubek jednotlivých skrývek ornice, které vycházejí z pedologického průzkumu.
Na co se tedy máte těšit?
Nová funkce pro odhumusování. Jak víte, mluvím o ní na školeních už roky...
Jedná se o nástroj pro generování odhumusovaného povrchu na základě křivkami zadaných polygonů a hloubek jednotlivých skrývek ornice, které vycházejí z pedologického průzkumu.
Uživatel jednoduše vybere hladinu s hraničními křivkami
a texty, výsledný styl a funkce následně vygeneruje odhumusovaný povrch o
různých hloubkách skrývky. Lze vybrat také různé jednotky pro hloubku
odhumusování.
Další zajímavou funkcí poptávanou na našich on-line školeních je pak nástroj na automatické přečíslovávání COGO bodů, který v C3D úplně chybí a potěší zejména geodety.
Jak vidíte, možností k nastavení je vícero, jak komu co vyhovuje...
O ostatních Michalových utilitkách a některých drobnějších opravách se pak dozvíte na našem webu.
Komentáře
Okomentovat