Jelikož je naše podsestava koncipována jako jeden jízdní pruh, je nutné při složení celého jízdního pásu zajistit spolupráci mezi oběma jízdními pruhy kvůli klopení pláně. To se bohužel při zacílování nedařilo a tudíž se musel způsob cílování mírně zkomplikovat. Princip si ukážeme na jednoduchém případu šířkového zacílování na pravé straně komunikace (viz následující obrázek).
![]() |
Situace, kde budeme cílovat na křivku vpravo od komunikace |
Na křivku je nově nutné zacílovat nejen pravý jízdní pruh, ale také levý a to v řádku nazvaném "Šířka JPruhu protější", jak je vidět na následujícím obrázku.
![]() |
Způsob zadání cílování |
Analogicky by se pak cílovalo i šířkově na levou stranu či do výšky. Je nám jasné, že je to pracnější a tudíž se chystáme do budoucna vytvořit podsestavu novou, která bude obsahovat celý jízdní pás, tedy oba jízdní pruhy najednou. Až ve vlastnostech podsestavy by jí uživatel mohl přepnout na jediný jízdní pruh, pokud by ho potřeboval. Prozatím je nutné překousnout toto složitější cílování, díky kterému by ale vše mělo fungovat tak, jak má.
Viz Civil podsestavy
Žádné komentáře:
Okomentovat