Většina z vás se po posledních aktualizacích 2018.1 a 2018.2 ještě ani pořádně nenadýchla a už tu máme verzi 2019.
Podívejme se tedy společně, co nás čeká:
V Subassembly Composeru byla opraveno chování přepínače ApplyAOR, který měl vliv na korektní chování a vykreslování bodů a spojnic při použitém převýšení. Ostatně tohle byl i jeden z důvodů, proč jsme vyvinuli vlastní systém podsestav v rámci CAD Studio Railway Tools. Znalcům SACu se doporučuji podívat sem.
Podívejme se tedy společně, co nás čeká:
- V návrhu nivelety přibyly 2 pevné oblouky – kružnicový a parabolický s možností definovat parametr, délku a nejnižší/nejvyšší bod
- Funkce pro konverzi těchto nových výškových oblouků do starší verze C3D
- V panorama editoru nivelety je vedle čisté délky oblouku mezi tečnami přidán nový sloupec celková délka zakružovacího oblouku viz obr.
- Vylepšená aplikace Autodesk Batch Save Utility umožňující hromadně ukládat výkresy a šablony do určené verze C3D. Proces lze automatizovat pomocí vlastních skriptů.
- Další vylepšená spolupráce a integrace mezi aplikacemi Autodesk Infraworks a Autodesk Civil 3D – přímé generování koridoru v C3D z tzv. komponentních silnic v Infraworks. To je jistě kapitola sama pro sebe a zaslouží si vlastní článek.
- Pomocí aktuálního Autodesk Civil 3D Object Enableru a nového příkazu AecExportToAutoCAD je možné vyexportovat originální Civil 3D výkres s jeho vlastními objekty jako „rozložený“ AutoCAD výkres. Příkaz má svá podrobnější nastavení pouze na příkazovém řádku (-AecExportToAutoCAD).
- Integrace rozšiřujících balíčku z minulé verze C3D 2018.1 Update a C3D 2018.2 Update
- Nové funkce AutoCADu 2019, zejména nový nástroj na porovnávání výkresů a funkci pro publikování sdílených pohledů před cloud. Podrobněji na našich stránkách zde.
- Nové funkce AutoCADu Map 3D, zvláště import a export Google Earth formátu KML a přidání nového úchopu „polovina“ pro editaci polygonů. Součástí novinek Mapu 3D je kromě zvýšení celkového grafického výkonu i řada oprav předchozí verze včetně analýzy průniku polygonů pro některé případy...
Pokud bych měl vypíchnout 3 argumenty pro přechod, tak pro železničáře určitě opravený SAC, nový export koridoru z Infraworks a porovnávání souborů DWG, které se může někdy hodit...
Komentáře
Okomentovat